Ştiinţe socio-umane - Bucureşti
 
http://e107.org
Consfătuirea profesorilor de științe socio-umane din Municipiul București
Posted on 15 Sep 2014 - 06:38 by victorg  


pdf_ico.gif Ordin MEN nr. 3637/19.06.2014 privind structura anului şcolar 2014–2015
pdf_ico.gif Anexa la ordinul MEN nr. 3637/19.06.2014 privind structura anului școlar 2014-2015 (Programul „Școala altfel: Să știi mai multe, să fii mai bun!”)

pdf_ico.gif ORDIN nr. 3.371 din 12 martie 2013 privind aprobarea planurilor-cadru de invatamant pentru invatamantul primar si a Metodologiei privind aplicarea planurilor-cadru de invatamant pentru invatamantul primar


sublink.pngDiscipline socio-umane la nivelul planurilor-cadru, cursuri de zi
sublink.pngNotificarea nr. 45669/12.10.2009 cu privire la predarea-învăţarea disciplinelor socio-umane în învăţământul preuniversitar, cursuri de zi şi seral, începând cu anul şcolar 2009-2010 


sublink.pngPlanuri cadru
sublink.pngPrograme școlare


sublink.pngInspecția de specialitate - priorități
sublink.pngCursuri de formare
sublink.png
Activităţi demonstrative şi extracurriculare

sublink.pngProiect POSDRU: "Cadrul didactic-un profesionist în educaţie"
sublink.pngProiecte şi parteneriate

sublink.png Premii obținute la concursurile școlare la Științe socio-umane 
sublink.png Constatări în urma inspecțiilor la clasă în anul şcolar 2013-2014



rar_ico.jpg Modele de planificări calendaristice pentru ştiinţe socio-umane (învăţământ liceal)

Manuale școlare.
În anul şcolar 2014-2015 sunt în vigoare  manualele şcolare aprobate prin ordinul ministrului educaţiei pentru a fi folosite în sistemul naţional de învăţământ. Vezi Catalogul manualelor şcolare valabile în învațământul preuniversitar 2013-2014.
Nota:  la data realizarii materialului nu existau precizări pe site-ul CNEE prinivnd  Catalogul manualelor şcolare valabile în învațământul preuniversitar 2014-2015.

Pentru predarea-învăţarea disciplinei Logică, argumentare şi comunicare se vor utiliza manualele  şcolare existente pentru Logică şi argumentare.


Read or post comments - 0 LAN_NEWS_24 printer friendly

You must be logged in to make comments on this site - please log in, or if you are not registered click here to signup